Akademia Górniczo Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie AGH Wydział Inżynierii Mechanicznej i Robotyki

Wydział Inżynierii Mechanicznej i Robotyki

Wydział Inżynierii
Mechanicznej i Robotyki

WIMiR

Dyplom inżyniera - studia I-stopnia

Zgodnie z Zarządzeniem Rektora Nr 35/2021 w sprawie zasad obsługi prac dyplomowych w Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie z wykorzystaniem Jednolitego Systemu Antyplagiatowego (JSA) oraz modułu Archiwum Prac Dyplomowych (APD) od 14.06.2021 r. obsługa prac dyplomowych na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych I-o i II-o stopnia będzie prowadzona z wykorzystaniem modułu APD (Archiwum Prac Dyplomowych) w systemie USOS (Uniwersyteckim Systemie Obsługi Studiów https://web.usos.agh.edu.pl/).

Elektroniczna obsługa prac dyplomowych na WIMiR będzie realizowana zgodnie z:
"Procedurą dyplomowania inżyniera/magistra WIMiR"

Pobierz załączniki do procedury ---> Załączniki do procedury

Tok i zasady realizacji 7 semestru studiów stacjonarnych I stopnia reguluje

Decyzja nr 4/2020 Dziekana Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Robotyki w sprawie sprawie toku i zasad realizacji 7- go semestru studiów stacjonarnych I - go stopnia

Inżynierska praca dyplomowa - założenia, wymagania i zasady realizacji

Uchwałą 02/10/2012 z dnia 26 października 2012 r. w sprawie zatwierdzenia dokumentu "Inżynierska praca dyplomowa" Rada Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Robotyki zatwierdza dokument "Inżynierska praca dyplomowa, Założenia, wymagania i zasady realizacji" jako obowiązujący na siódmym semestrze studiów stacjonarnych I-o stopnia kierunkach: Automatyka i Robotyka, Inżynieria Mechaniczna i Materiałowa, Mechanika i Budowa Maszyn, Inżynieria Akustyczna oraz Inżynieria Mechatroniczna od roku akademickiego 2012/13.

UWAGA!

W pracy dyplomowej nie zamieszczamy streszczeń i oświadczeń!

Pobierz ---> Nowy wzór strony tytułowej.

Informacje dotyczące rejestracji pracy dyplomowej inżynierskiej

Rejestracja pracy przez studenta jest możliwa po wprowadzeniu odpowiednich danych oraz ustawieniu w systemie USOS odpowiedniego statusu.

Przy rejestracji pracy student zobowiązany jest do:

  1. weryfikacji poprawności danych znajdujących się w APD;
  2. wprowadzenia streszczenia oraz słów kluczowych w języku pracy i języku angielskim;
  3. złożenia stosownego oświadczenia – w zależności od tego, czy przedmiot pracy objęty jest tajemnicą prawnie chronioną czy też nie, oraz do podania danych o zamówionych blankietach dyplomu i suplementu. BARDZO WAŻNE, bez wypełnienia okna złożenia zamówienia na komplety blankietów dyplomów i suplementów student nie otrzyma dyplomu;
  4. wgrania wersji elektronicznej pracy. Strona tytułowa pracy sporządzana jest zgodnie ze wzorem obowiązującym w Uczelni, w przypadku pracy podwójnej (wspólnej) należy skontaktować się z Dziekanatem przed wgraniem elektronicznej wersji pracy;
  5. wgrania załączników, jeśli są integralną częścią pracy;
  6. skontaktowania się z Dziekanatem w przypadku zamówienia odpłatnych blankietów dyplomu i suplementu w celu dodania do systemu USOS odpowiednich opłat:

W przypadku konieczności wprowadzenia zmian bądź stwierdzenia niepoprawnych danych, o których mowa w pkt 1, należy zgłosić się do pracownika właściwego dziekanatu przed przystąpieniem do kolejnych czynności. W przypadku poprawnego wykonania wszystkich czynności (pkt 1 - 6), praca przekazywana jest do akceptacji przez opiekuna pracy.

Instrukcja użytkownika Proces dyplomowania w systemie USOS

Zapis na obronę

Po zarejestrowaniu pracy dyplomowej (rejestracja potwierdzona wiadomością z systemu USOS "gotowość pracy do obrony") - w uzgodnieniu z promotorem należy zapisać się na termin obrony w katedrze dyplomującej. Zapisu należy dokonać nie później niż na 7 dni przed terminem obrony. W trakcie zapisu na obronę należy podać datę rejestracji pracy z systemu USOS!

Wykaz miejsc zapisu na obronę dla kierunku/specjalności/profilu dyplomowania >>> katedry dyplomujące.

UWAGA!

Punkty ECTS za przygotowanie i złożenie pracy dyplomowej przyznawane są przez Dziekana Wydziału z chwilą rejestracji pracy dyplomowej wg § 26 Regulaminu studiów AGH

UWAGA!

Praktyka dyplomowa nie jest dodatkowym osiągnięciem. Proszę jej nie wpisywać. Jeśli będą wpisywane dodatkowe praktyki, to należy dostarczyć potwierdzenie odbycia tych praktyk. Do innych dodatkowych osiągnięć również należy dostarczyć potwierdzenia, może to być w formie kserokopii.

Po złożeniu oświadczenia w panelu pojawia się informacja o dacie i godzinie zatwierdzenia oświadczenia i zostaje aktywowane okno złożenia zamówienia na komplety blankietów dyplomów i suplementów. Po potwierdzeniu złożenia zamówienia system ponownie ostrzega przed brakiem możliwości dokonania zmian po zapisaniu danych, analogicznie jak w poprzednim zatwierdzaniu danych.

Odbiór dyplomu

  • odbiór dyplomu odbywa się centralnie – zgodnie z informacją podaną w USOS,

Załączniki i pliki do pobrania:

Uwaga: ta strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej informacji o celu ich używania i zmianie ustawień przeglądarki znajdziesz tutaj. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Czym są pliki "cookie" - „ciasteczka”?


Poprzez pliki „ciasteczka” należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. „Ciasteczka” zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Pliki cookies, wykorzystywane są w celu: tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych dostosowanie zawartości i wyglądu strony do preferencji użytkownika

Używane ciasteczka na naszej stronie


  1. PHPSESSID - identyfikator sesji użytkownika
  2. PersistentQueueNumber,manageableQueueCookie0 – przechowuje kolejkę zdjęć
  3. CMS_DEBUG – debugowanie strony
  4. jsltTestCookie – testowe ciasteczko
  5. CookieInfo - informacja o wyświetleniu powiadomienia dotyczącego użycia przez stronę plików cookies
  6. __utmaa, __utmab, __utmac, __utmaz - używane są przez usługę Google Analytics która pozwala na generowanie statystyk strony www
  7. x-src, datr - używane przez facebook.com
  8. demographics ,dkv, VISITOR_INFO1_LIVE,use_hitbox,PREF - youtube.com

Zmiana ustawień ciasteczek (cookies) w przeglądarkach:


- Opera
- Firefox
- Internet Explorer
- Chrome
- Safari

Wyłączenie akceptacji ciasteczek znacznie ogranicza funkcjonalność większości podstron witryny.